proov!

gamal bild :o
Godmorgon alla sömntutor!
idag är det FREEEEDAG!! så grymt skönt kan fan inte beskriva det hatar skolan läxor och alla korkade lärare!
imorgon är  det sova som gäller för mig är dö trött , imorse orkade jag inte ens gå upp men jag var ju tvungen för vi har prov idag så hela kvällen och en bit in på natten pluggade jag bara men jag lovar kan inte bättre för det åhhh...
men jag ska verkligen försöka för det är omprov så jag måste vara bättre än sista *host vi får se hur det går då?
Nu ska vi dra oss mot skolan första lektionen är mentorspass så det är rätt slappt men sen är det fysik våran vikarie suger allt!:s - Sofia blondiiiinen och sofia är med mig ! haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0