första!

Hej! nu är det den blonda Sofia som skriver det blir kanske lite svårt att förstå vem som skriver eftersom vi heter samma sak men jag får väl skriva nått så ni vet att det är jag som skriver.
Imorgon är det skola igen efter ett skönt lov , under lovet har jag varit i london med min morfar halv mormor och storesyster Johanna det var jätte mysigt vi shoppade massa och åt på resturang riktigt mysigt.
I london var det 16grader sjukt varm om man jämnför mellan sverige iallafall för här i sverige är det minus grader himla pest alltså.
Men imorgon är det uppstigning tidig för jag ska till sova när jag bytt och och käkat ska fixa mig hos henne så vi hinner vara ett tag innan vi taggar iväg till skolan.
Men det ska väl bli nice att träffa alla underbara vänner man har i skolan annars är det inge roligt.
Nu måste jag fixa mig till natten det var ett jävla tjat från mina päron - Sooooofia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0